Promotie? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Albert Jan Timmerman - WaarBenJij.nu Promotie? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Albert Jan Timmerman - WaarBenJij.nu

Promotie?

Door: Albert Jan

Blijf op de hoogte en volg Albert Jan

02 Augustus 2011 | Nederland, Rotterdam

Jahoor, nog niet aan boord of nu al promotie gemaakt. Vandaag belletje gepleegd naar kantoor hoe het zat met mijn tickets. Had ik misschien beter niet kunnen doen want ik kreeg supersnel (dat wel) een mailtje terug met daarin mijn letter of assignment. Ik zou gaan varen in de functie Facility manager op de Westerdam...

Morgen nog maar eens bellen en kijken of ik mijn eigen functie op de Zaandam weer terug mag. Dit komt wel goed, want aan de telefoon vertelde ze me nog dat het om de Zaandam ging en dat ik zaterdag om 1320 vlieg met de KLM vanaf Schiphol.

Ik ben net terug van kamp. Superweek gehad (leiding en deelnemers BEDANKT!) maar toch wel een klein slaaptekortje opgelopen. Vandaag toch maar alvast mijn kamer leegehaald. Morgen schoonmaken en overdragen aan mijn onderhuurder, dan heb ik dat gehad.

Ondertussen nog even last-minute achter de inentingen aan en de verzekeringen op orde brengen etc. etc. Ik heb er ontzettend veel zin in maar je moet aan zo veel dingen denken.

Mijn visa zijn wel al binnen, dus de grote regeldingen zijn gedaan. Nu dus alle losse endjes afwerken.

Tot zover de voorbereidingen.

Groetjes!

P.S. Foto die bijgevoegd zit geeft een mooi overzicht van mijn route. (met dank aan Janneke)